Staffing Award!

Staffing Award!

Uit 384 deelnemende organisaties blijkt dat Jellow in 2 jaar tijd nu al behoort bij de top van Nederland met haar 7e plek in de overall ranking lijst van de ‘Staffing Awards’. De kwaliteit van deelnemende organisaties is gemeten op basis van de referenties van meer dan 16.200 zzp’ers en 4.800 opdrachtgevers met transparantie, tarief en betalingstermijn als belangrijkste criteria. 

Jellow kreeg op donderdag 17 september de award uitgereikt door Marcel Molenaar, Head of Marketing Solutions LinkedIn Benelux.

Jellow is 1 januari 2013 ‘live’ gegaan en is een initiatief van Noel Wilson, Lars Evers en Sanne Schaap. 

Deze online entrepreneurs hebben in de afgelopen jaren direct en indirect veel te maken gehad met interim bemiddeling. Een markt die lange tijd hetzelfde is gebleven, maar net als verschillende andere markten toe is aan verandering. 

Lars Evers: "Het winnen van deze mooie award en onze 7e plaats in de overall ranking is een geweldige bevestiging van onze visie op de veranderende markt voor intermediairs. Wij zijn van mening dat je opdrachtgevers en professionals op een andere manier bij elkaar kan brengen met als speerpunten; transparantie, kwaliteit en focus. Wij zorgen er met Jellow voor dat opdrachtgevers meer grip en regie krijgen op het inhuurproces en dat zij minder afhankelijk worden van intermediairs. Hierdoor worden intermediairs in vele gevallen overbodig. We combineren met Jellow het beste van online matching met het beste van offline bemiddeling! Alex, Knab, NEM en Brand New Day zijn slechts enkele voorbeelden van bedrijven die in hun markt hetzelfde hebben gedaan. Nu is het tijd voor de arbeidsmarkt en dus voor Jellow!

Wij zijn heel erg trots op deze waardering vanuit de markt en zien ons natuurlijk nu aangemoedigd om onder ons motto ‘keep focus and keep it simple’ samen de interim markt nog meer op zijn kop te zetten.”


Meer weten over de staffing awards? Ga dan naar de website!

Website staffing awards

Deel dit bericht
Misschien vind je dit ook interessant?

Ben jij AVG ready als journalist of fotograaf? Lees hier de uitzonderingen!

Zoals je wellicht in ons vorige artikel hebt kunnen lezen is het voor elke freelancer en opdrachtgever van belang om de persoons- en bedrijfsgegevens per afgelopen 25 mei 2018 op orde te hebben. Maak jij weleens eigen foto's voor op je website of gebruik je weleens quotes of teksten van anderen om jouw website of portfolio te verrijken? Dan kun je in dit artikel lezen op welke uitzonderingen jij moet letten!

Aangifte Inkomstenbelasting (deel 2): optimaal gebruikmaken van aftrekposten voor freelancers met een eenmanszaak

Als freelancer optimaal gebruik maken van aftrekposten? Je kan sommige kosten onder bepaalde voorwaarden aftrekken van je inkomen. Op deze manier verlaag je jouw belastbaar inkomen. Met een lager belastbaar inkomen betaal je minder inkomstenbelasting. Als freelancer mag je gebruik maken van een aantal extra aftrekposten, bovenop de algemene aftrekposten. Deze zetten we hier samen met de belangrijkste voorwaarden op een rij. Alle genoemde bedragen gelden voor het belastingjaar 2018

Aangifte Inkomstenbelasting (deel 1): uitleg voor freelancers met een eenmanszaak

Ben jij in 2019 aan de slag als freelancer? Dan komt er een moment waarop de blauwe envelop weer in je brievenbus valt of het bericht in de Berichtenbox van MijnOverheid weer klaar staat. Je hebt geen loonstrookjes meer, maar moet aangifte voor de inkomstenbelasting doen. Wat verandert er precies als je freelancer bent en welke aftrekposten kan je inzetten?

Wil jij meer weten over hoe jij de juiste freelancer vindt voor jouw opdracht?

Vraag hier de gratis JellowPages aan waarin beschreven staat:

  • Waarom hard- en softskills van freelancers belangrijk zijn
  • Wat de trends en ontwikkelingen van het freelancen zijn
  • Hoe belangrijk de inzet van een freelancer is voor jouw organisatie

Als je onze site gebruikt, krijg je cookies van ons. Meer lezen over ons cookiebeleid.