Veelgestelde vragen

Mijn vraag staat er niet tussen

 

Waarom kan ik maar één vakgebied kiezen bij het inschrijven?

Iedere freelancer kan maar één vakgebied kiezen omdat Jellow ervan overtuigd is dat het voor iedereen mogelijk is om één vakgebied te selecteren waar hij/zij de meeste affiniteit mee heeft. Mocht je echt werkzaam zijn in meerdere vakgebieden, kies dan degene waar je de meeste werkervaring in hebt opgedaan, of waar je graag in werkzaam zou willen zijn. In je titel, de introductie en het online CV kan je vervolgens duidelijk maken in welke vakgebieden je nog meer werkzaam bent.

 

Waarom moet ik een indicatief uurtarief opgeven?

Bij het inschrijven bij Jellow geven alle freelancers een indicatief uurtarief op, dit is verplicht voor iedereen. Hier hebben we voor gekozen om zoveel mogelijk openheid en transparantie te bieden aan opdrachtgevers. Overigens is je uurtarief niet te zien voor andere freelancers, maar alleen voor de opdrachtgevers. 

Moet ik beoordelingen vragen van opdrachtgevers waarmee ik heb samengewerkt?

Jij kan jouw profiel verrijken met beoordelingen van opdrachtgevers waarmee jij hebt samengewerkt. Het is namelijk leuk en handig voor (toekomstige) opdrachtgevers om te kunnen zien welke opdrachten jij in het verleden hebt opgepakt en hoe eerdere samenwerkingen zijn verlopen.

Hoe houd ik mijn beschikbaarheid up-to-date?

Iedere zoveel tijd ontvang je van Jellow een e-mail bericht met daarin linkjes waarmee je je beschikbaarheid met één druk op de knop doorgeeft zonder in te loggen, extra praktisch dus. Als je twee keer geen optie kiest in de e-mail word je automatisch op 'niet beschikbaar' gezet. Als dat is gebeurd krijg je daar ook weer een e-mail van, waarin we je weer de kans geven om je beschikbaarheid aan te passen. Ook kan je je beschikbaarheid altijd aanpassen in de gegevens van jouw account.

Hoe bewerk ik mijn profiel?

Je kan je profiel bewerken door rechtsboven op Profielfoto te klikken, hier vind je `Mijn profiel`. Hier kan je algemene gegevens zoals je adresgegevens aanpassen, maar ook je cv, je indicatief uurtarief en je beschikbaarheid.

Wat betekent de kilometeraanduiding op mijn profiel?

De kilometeraanduiding achter je naam duidt op de afstand tussen jou en degene die je profiel bekijkt (opdrachtgevers). Dit wordt berekend aan de hand van de postcode die je in je profiel hebt ingevuld en de postcode van degene die naar je profiel kijkt. Als je naar je eigen profiel kijkt zie je dus logischerwijs 0 km staan. Je kan bij Jellow dus niet aangeven wat je zogenaamde 'werkgebied' is, maar alleen je woonplaats. Je kan natuurlijk wel je woonplaats wijzigen in de plaats waar je graag een opdracht zou willen krijgen.

Wat houdt het eigen netwerk van opdrachtgevers in?

Dit is een tool voor onze opdrachtgevers om hun eigen netwerk van freelancers in kaart te brengen. Opdrachtgevers kunnen iedereen uitnodigen, dus ook een freelancers die al ingeschreven staat op Jellow. De freelancer kan zelf aangeven of hij/zij ook voor de andere opdrachtgevers van Jellow zichtbaar wil zijn of niet.

Account verwijderen?

Ga naar Account -> Instellingen -> Onderaan klik verwijder account

Als je onze site gebruikt, krijg je cookies van ons. Meer lezen over ons cookiebeleid.