Veelgestelde vragen

  • Algemeen
  • Is Jellow een intermediair?

    Nee, wij brengen slechts vraag en aanbod bij elkaar. Tussen opdrachtgever en freelancers is direct contact over een opdracht en je betaalt geen marge.

  • Ik heb een B.V. met freelancers in dienst, kan ik een account aanmaken bij Jellow?

    Ja, maar geen profiel als bedrijf. Dit is mogelijk als de freelancers die bij jou werken individueel een Jellow profiel aanmaken.

  • Freelancers
  • Wat kost het aanmaken van een account op Jellow?

    Een account aanmaken bij Jellow is gratis. Wanneer jij wordt uitgenodigd voor een opdracht, heb je rechtstreeks contact met de opdrachtgever. Als jij en de opdrachtgever besluiten om de samenwerking aan te gaan, maken jullie samen afspraken over het uurtarief, daarnaast vindt de inhuur plaats zonder marges.

  • Ben ik direct vindbaar voor opdrachtgevers als ik me aanmeld bij Jellow?

    Ja! Mits je na het aanmelden al je gegevens hebt ingevuld én je account hebt geactiveerd door op de link in de activatiemail te klikken. De opdrachtgevers in Jellow kunnen jou dan vinden en direct contact opnemen voor een mooie freelance opdracht.

  • Ik wil graag iemand aanbevelen voor een opdracht, hoe doe ik dat?

    Goede mensen kennen goede mensen. Als het in de opdrachtomschrijving wordt aangegeven, is het zelfs mogelijk om € 75 te verdienen als een freelancer (die nog niet in Jellow staat ingeschreven) op jouw aanbeveling wordt ingehuurd via Jellow. Het is dan wel belangrijk dat de freelancer zich via het Jellow inhuurformulier laat inhuren en jouw naam doorgeeft bij de opdrachtgever. Win-Win!

  • Opdrachtgevers
  • Hoeveel kost het aanmaken van een Jellow account op Jellow?

    Als opdrachtgever kan je bij Jellow kiezen om een abonnement af te sluiten. Met dit abonnement kan je onbeperkt opdrachten plaatsen, heb je ongelimiteerd toegang tot alle freelance profielen en creëer & beheer jij je eigen freelance pool. Wil je meer weten over de verschillende abonnementen? Kijk dan op www.jellow.nl/pricing. Je kan ons ook altijd bellen (035-7370352) of mailen (tom@jellow.nl) voor vragen.

  • In welke branches en vakgebieden is Jellow actief?

    Je vindt bijna alle profielen binnen de zakelijke dienstverlening op Jellow: van freelance developers tot freelance juristen. Omdat wij ons voornamelijk richten op de zakelijke dienstverlening, vind je geen timmermannen en loodgieters in het netwerk.

  • Is het inhuren via Jellow veilig?

    Ja, Jellow Contracting zorgt voor de contractuele en financiële afwikkeling van de inhuur conform de wet DBA.

  • Hoe kan in mijn abonnement stopzetten?

    Even (tijdelijk) geen gebruik maken van Jellow? Dat kan! Stuur een mailtje naar totziens@jellow.nl. Het abonnement zal dan stopgezet worden. Je kan tot de laatste dag van je abonnement gebruik blijven maken van Jellow. Jouw gegevens zullen bewaard blijven voor een volgende keer dat je van ons gebruik wilt maken. We zien je graag weer terug!

  • AVG en GDPR
  • Is Jellow AVG (GDPR) compliant?

    Jellow doet er alles aan om de data van haar gebruikers te beheren en te beschermen op de manier zoals beschreven staat in de AVG. Een officiële stempel bestaat er niet, dus of we aan alles hebben gedacht is helaas niet met 100% zekerheid te garanderen. Mocht je van mening zijn dat er we iets gemist hebben dan horen we dat natuurlijk graag en passen we dat direct aan.

  • Kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?

    Ja dat kan altijd! Zodra je bent ingelogd kan je in je profiel je persoonlijke data aanpassen. Je kan je profiel vinden en aanpassen als je bent ingelogd en rechtsboven je naam klikt. Kies vervolgens ‘mijn account’. Wil je een download van alle data die we hebben opgeslagen neem dan contact met ons op via 035-7370352 of stuur een email naar support@jellow.nl. Wij sturen dan binnen 48 uur (op werkdagen) een bestand met al je data naar het email adres dat in je profiel vermeld staat.

  • Wie kan mijn persoonlijke data zien?

    Jellow probeert zo min mogelijk persoonlijke data op te slaan. De data die we van onze gebruikers opslaan is nodig om vraag en aanbod in de freelancemarkt zo goed mogelijk met elkaar te verbinden. Alleen voor dat doel wordt de opgeslagen data opgeslagen en gebruikt. Persoonlijke data van gebruikers wordt nooit met derden gedeeld anders dan met die gecontracteerde partijen die zorgen voor de juiste afhandeling van een opdracht. Voor een compleet overzicht van alle datavelden die we opslaan verwijzen we graag naar Appendix D ‘Datavelden’ in de Algemene voorwaarden.

  • Hoe kan ik mijn account verwijderen?

    Om je account te verwijderen klik je rechtsboven op je naam en vervolgens op ‘instellingen’. Onderaan deze pagina heb je de mogelijkheid om je gehele account te verwijderen. LET OP: bij het verwijderen van je account wordt ook echt alles verwijderd uit onze database. Alleen die data die valt onder de wettelijke bewaarplicht zoals informatie over lopende en afgeronde opdrachten zullen bewaard blijven voor de periode die daarvoor staat.

  • Heeft Jellow een Privacy Statement welke is aangepast aan de AVG (GDPR)?

    Ja die hebben we! Je kan deze vinden in Appendix A van de Algemene Voorwaarden. Hier staat o.a. ook vermeld hoe we omgaan met cookies en waarvoor deze gebruikt worden.

Is je vraag nog niet beantwoord? We helpen je graag!

Stel je vraag

Als je onze site gebruikt, krijg je cookies van ons. Meer lezen over ons cookiebeleid.