Jellow de ‘Netflix van de freelance markt’ lanceert nieuwe slogan

Esmée Weering

Na een aantal jaar heeft scale-up Jellow, actief in Nederland en België, ervoor gekozen om haar oude slogan ‘Zoek, vind, lach, werk en bewonder’ te vervangen voor ‘freelancers on demand’. Jellow heeft voor deze opfrissing gekozen omdat dit beter bij haar ware identiteit past en de behoefte van haar klanten. 

In deze tijd zijn transparante en snelle processen juist van belang. Efficiënt zoeken naar je freelancers en binnen 24 uur om tafel met de freelancer(s) die je nodig hebt. En dat is precies wat freelance on demand betekent. Jellow is namelijk het snelst groeiende freelance platform van Nederland en België. Het platform wordt ook wel gezien als de 'Netflix van de freelance markt'. Met een Jellow abonnement hebben  bedrijven de mogelijkheid om onbeperkt freelancers in te huren. Vandaar de slogan ‘freelancers on demand’. 

Jellow blijft haar online platform door ontwikkelen, waardoor opdrachtgevers steeds sneller in staat zijn om zelf gemakkelijk de beste freelancers te selecteren voor hun opdracht. Doordat Jellow gebruikmaakt van abonnementen breken zij hiermee op de gebruikelijke marges waar veelal intermediairs en andere arbeidsintensieve marktplaatsen gebruik van maken. 

 

Deel dit bericht

Misschien vind je dit ook interessant?

Meet Camille van Sales!

Graag stellen we je voor aan Camille, Sales stagiair bij Jellow. Voor zijn studie Commerciële economie heeft hij afgelopen halfjaar stage gelopen bij...

4 minuten Nadjeche Bruurs

De boekenkast van Sales

Het Sales team bestaat op dit moment uit vijf Jellowers. Om een inkijkje te geven in de boekenkast van Jellow hebben de mannen...

6 minuten Anouk ter Beek