Nu nog makkelijker chatten met de opdrachtgever via de nieuwe berichtenbox

Anouk ter Beek

Nu nog makkelijker chatten met de opdrachtgever via de nieuwe berichtenbox

In een vorige blog hadden we al aangegeven dat we aan de slag gingen met het verbeteren van de berichtenbox. Het is zo ver, de vernieuwde berichtenbox is live! Zodat jij nog makkelijker contact kunt leggen en onderhouden met onze opdrachtgevers. Heb jij hem al uitgeprobeerd? In deze blog delen we de ins en outs met je.

Eén centrale plek voor alle berichten

Voorheen wanneer je een uitnodiging voor een opdracht kreeg, reageerde je direct daaronder met een reactie en was het soms zoeken naar alle reacties die je had lopen. Waar was ook alweer die opdracht die je had lopen? Dit is verleden tijd. Vanaf nu vindt alle communicatie tussen jou en de opdrachtgevers plaats in één centrale berichtenbox. Een uitnodiging voor een opdracht ontvang je nu dan ook direct in je berichtenbox in de vorm van een chatbericht. De berichtenbox is de centrale plek geworden waar je in contact staat met de opdrachtgevers.  Zo heb je alles bij elkaar! Handig toch?

De opdrachtgever vindt nu gemakkelijker jouw bericht

Andersom werkt het net zo. De opdrachtgever beschikt nu over een duidelijk overzicht van de lopende opdrachten en de bijbehorende chatgesprekken met diverse freelancers. Dit zorgt ervoor dat ook de opdrachtgever heel easy met alle freelancers in contact kan blijven. . 

Gelezen en ongelezen berichten

Er wordt in de nieuwe berichtenbox onderscheid gemaakt tussen gelezen en ongelezen berichten. In lijn met hoe bijvoorbeeld ook Whatsapp werkt. Berichten worden hierdoor minder snel over het hoofd gezien. Daarnaast is in het chatgesprek zichtbaar tot waar de opdrachtgever jouw berichten gelezen heeft. Zo weet je de status is en krijg je meer grip op het contact. Andersom kan de opdrachtgever dit natuurlijk ook van jou zien.

Dit zorgt er tevens voor dat het niet langer onduidelijk is of je bericht goed verzonden is. Staat jouw bericht in de chat? Dan heeft de opdrachtgever deze ontvangen. Wel zo fijn om te weten toch ;)

Basis voor meer verbeteringen

De vernieuwingen stoppen niet bij deze berichtenbox. Er staat nog genoeg op de planning en ons team werkt hard om dit te realiseren. Mis jij iets in de vernieuwde opdrachtenbox of heb je een briljant idee? We horen het graag!  Mail naar [email protected].

Deel dit bericht

Misschien vind je dit ook interessant?

social media expert

Wat doet een social media expert?

Een social media expert snapt het belang van zichtbaarheid van communicatie en de mogelijkheid tot directe interactie met klanten en doelgroepen. Bedrijven verkopen...

13 minuten Jellow