Samenwerking met het Mediahuis

Susan Mulder

Samenwerking met het Mediahuis

Heb je het nieuws gehoord? In Nederland is het code geel vandaag! Met trots kunnen we vertellen dat we een strategische samenwerking aan zijn gegaan met de Belgisch-Nederlandse mediagroep het Mediahuis. Nieuwsgierig? Hieronder kan je het persbericht over de samenwerking lezen.

5 oktober 2017, Mediahuis en Jellow gaan strategische samenwerking aan.

NAARDEN - Mediahuis en Jellow, het online matchingplatform voor freelancers, hebben een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten. De Belgisch-Nederlandse mediagroep tekent in op een kapitaalsverhoging die de ambitieuze groeiplannen van Jellow in de Nederlandse markt moet gaan versnellen.

Het online platform Jellow waar freelancers en bedrijven elkaar vinden, is sinds 2013 actief in de Nederlandse markt. Bedrijven kunnen er hun freelance-netwerk in kaart brengen en dit vervolgens gaan delen met andere bedrijven. Freelancers kunnen er op hun beurt hun diensten aanbieden. Het resultaat is één groot netwerk van kwalitatief gescreende professionele freelancers binnen de sector van de zakelijke dienstverlening.

Gert Ysebaert, CEO Mediahuis: “De strategische samenwerking met Jellow kadert binnen de verbreding van het huidige Mediahuis-aanbod in de arbeidsmarkt. De positieve trend die deze markt vertoont en de evolutie naar steeds nieuwere samenwerkingsvormen, maken dat Jellow over heel wat groeipotentieel beschikt. Het feit dat Jellow inzet op freelance tewerkstelling maakt dit platform perfect complementair aan ons bestaande aanbod dat zich vandaag toespitst op permanente tewerkstelling.”

Noel Wilson, CEO Jellow: “De samenwerking met Mediahuis onder de vorm van een kapitaalinjectie zal een versnelde groei voor Jellow mogelijk maken. De sterke mediamerken die vandaag reeds deel uitmaken van de Mediahuis-portfolio zullen ook helpen bij het verder uitbouwen van onze merkbekendheid. Bovendien beschikt Mediahuis over heel wat ervaring en expertise binnen zowel de Nederlandse als Belgische arbeidsmarkt en zijn zij dus de perfecte partij om onze groeiambitie te verwezenlijken.”

Jellow maakt het vandaag mogelijk voor bedrijven om op een snelle en veilige manier, kwalitatieve freelancers te vinden en in te huren. Alle profielen worden zorgvuldig gescreend door onafhankelijke experts en vervolgens beoordeeld door bestaande en vroegere opdrachtgevers. Dit maakt Jellow tot een uiterst betrouwbaar platform waarbij freelancers en bedrijven rechtstreeks met elkaar in contact kunnen treden, zonder onnodige tussenpersonen of -bedrijven.

Organisaties als Rijksuniversiteit Groningen, Booking.com, de KNVB en Jumbo Supermarkten, maken vandaag al handig gebruik van de freelance talentpool die Jellow hen biedt. 

 

Wil je meer weten over het freelance platform Jellow? En over de freelancers binnen de zakelijke dienstverlening (zoals HRM freelancers, finance freelancers, of training & coaching freelancers, etc.) die zich bij Jellow hebben aangesloten? Neem dan gerust een kijkje in het netwerk of neem contact met ons op. 

Bron: www.jellow.nl

Tags:
Deel dit bericht
Misschien vind je dit ook interessant?

5 belangrijke freelance trends in 2020

We gaan inmiddels richting het nieuwe jaar en dus wordt het tijd om te kijken welke belangrijke trends in 2020 een grote rol gaan spelen in de freelance wereld. Speciaal voor jou hebben we 5 trends op een rijtje gezet, waarvan wij denken dat ze belangrijk gaan zijn in 2020 voor zowel freelancers als opdrachtgevers. Door je als freelancer of opdrachtgever bewust te zijn van deze trends, kun je beter inspelen op de veranderingen in de markt. Benieuwd welke trends dit zijn en wat ze voor jou kunnen betekenen?

Hoeveel freelancers zijn er in Nederland?

Eind 2019 zijn er 1.093.000 zzp’ers in Nederland (CBS). Dat betekent een totale groei van 68.312,5% ten opzichte van 1988. Ruim 30 jaar geleden, nadat de eerste ‘zzp’er’ geregistreerd werd toen de belastingdienst deze term introduceerde. Een behoorlijke groei! Hoe is deze groei tot stand gekomen en wat is er ondertussen allemaal gebeurd in het land van de zelfstandige ondernemers? Dat lees je in deze blog.

5 redenen waarom goede doelen en freelancers samenwerken

Wij zien regelmatig organisaties voorbij komen die omkomen in het werk en met spoed een paar extra handen, of specifieke kennis nodig hebben. Vaak wordt dan gedacht om een freelancer in te huren in plaats van een vaste werknemer, vanwege de contractuele- en soms financiële voordelen.

Wil jij meer weten over hoe jij de juiste freelancer vindt voor jouw opdracht?

Vraag hier de gratis JellowPages aan waarin beschreven staat:

  • Waarom hard- en softskills van freelancers belangrijk zijn
  • Wat de trends en ontwikkelingen van het freelancen zijn
  • Hoe belangrijk de inzet van een freelancer is voor jouw organisatie

Als je onze site gebruikt, krijg je cookies van ons. Meer lezen over ons cookiebeleid.