Samenwerking met het Mediahuis

Susan Mulder Susan Mulder

Samenwerking met het Mediahuis

Heb je het nieuws gehoord? In Nederland is het code geel vandaag! Met trots kunnen we vertellen dat we een strategische samenwerking aan zijn gegaan met de Belgisch-Nederlandse mediagroep het Mediahuis. Nieuwsgierig? Hieronder kan je het persbericht over de samenwerking lezen.

5 oktober 2017, Mediahuis en Jellow gaan strategische samenwerking aan.

NAARDEN - Mediahuis en Jellow, het online matchingplatform voor freelancers, hebben een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten. De Belgisch-Nederlandse mediagroep tekent in op een kapitaalsverhoging die de ambitieuze groeiplannen van Jellow in de Nederlandse markt moet gaan versnellen.

Het online platform Jellow waar freelancers en bedrijven elkaar vinden, is sinds 2013 actief in de Nederlandse markt. Bedrijven kunnen er hun freelance-netwerk in kaart brengen en dit vervolgens gaan delen met andere bedrijven. Freelancers kunnen er op hun beurt hun diensten aanbieden. Het resultaat is één groot netwerk van kwalitatief gescreende professionele freelancers binnen de sector van de zakelijke dienstverlening.

Gert Ysebaert, CEO Mediahuis: “De strategische samenwerking met Jellow kadert binnen de verbreding van het huidige Mediahuis-aanbod in de arbeidsmarkt. De positieve trend die deze markt vertoont en de evolutie naar steeds nieuwere samenwerkingsvormen, maken dat Jellow over heel wat groeipotentieel beschikt. Het feit dat Jellow inzet op freelance tewerkstelling maakt dit platform perfect complementair aan ons bestaande aanbod dat zich vandaag toespitst op permanente tewerkstelling.”

Noel Wilson, CEO Jellow: “De samenwerking met Mediahuis onder de vorm van een kapitaalinjectie zal een versnelde groei voor Jellow mogelijk maken. De sterke mediamerken die vandaag reeds deel uitmaken van de Mediahuis-portfolio zullen ook helpen bij het verder uitbouwen van onze merkbekendheid. Bovendien beschikt Mediahuis over heel wat ervaring en expertise binnen zowel de Nederlandse als Belgische arbeidsmarkt en zijn zij dus de perfecte partij om onze groeiambitie te verwezenlijken.”

Jellow maakt het vandaag mogelijk voor bedrijven om op een snelle en veilige manier, kwalitatieve freelancers te vinden en in te huren. Alle profielen worden zorgvuldig gescreend door onafhankelijke experts en vervolgens beoordeeld door bestaande en vroegere opdrachtgevers. Dit maakt Jellow tot een uiterst betrouwbaar platform waarbij freelancers en bedrijven rechtstreeks met elkaar in contact kunnen treden, zonder onnodige tussenpersonen of -bedrijven.

Organisaties als Rijksuniversiteit Groningen, Booking.com, de KNVB en Jumbo Supermarkten, maken vandaag al handig gebruik van de freelance talentpool die Jellow hen biedt. 

 

Wil je meer weten over het freelance platform Jellow? En over de freelancers binnen de zakelijke dienstverlening (zoals HRM freelancers, finance freelancers, of training & coaching freelancers, etc.) die zich bij Jellow hebben aangesloten? Neem dan gerust een kijkje in het netwerk of neem contact met ons op. 

Bron: www.jellow.nl

Deel dit bericht
Misschien vind je dit ook interessant?

Factuur opstellen? Bekijk hier het stappenplan en voorbeeld factuur

In onze vorige blog gaf ik je tips over wat je moet doen als een opdrachtgever niet betaalt. Onder andere gaf ik daarin aan dat het belangrijk is om duidelijke afspraken te maken met je opdrachtgever over je factuur en betalingsregelingen en dat het heel belangrijk is dat jouw factuur voldoet aan alle eisen. Om je een concreet beeld te geven over hoe een goede factuur eruit ziet en aan welke eisen deze moet voldoen, som ik in deze blog de gegevens op die in een factuur verwerkt moeten zitten. En vertel ik je waarom het belangrijk is om deze facturen te bewaren.

Help, mijn opdrachtgever betaalt niet: 9 oplossingen

Als freelancer of zzp'er moet je er niet aan denken dat een opdrachtgever jouw factuur niet op tijd wil betalen, of überhaupt niet kán betalen. Maar wat doe je dan als freelancer of zzp'er? En kan je dit probleem ook voorkomen? In deze blog vertelt Esmée jou hoe jij ervoor kan zorgen dat een opdrachtgever wél betaalt en hoe je dit probleem kan voorkomen in de toekomst.

Steeds meer bedrijven hebben een maatschappelijke bijdrage. Waarom?

Waarom de social enterprises de afgelopen jaren zo ontzettend goed doen in Nederland anno 2019: de versplintering van het politieke landschap, volgens critici een gevolg van de economische crisis. We leven nu in een maatschappij waar de consument behoefte heeft aan een transparant en fair verhaal, de social enterprises spelen daar op in. De deeleconomie speelt een grotere rol en ook Jellow speelt hier (sinds 7 jaar) op in.

Wil jij meer weten over hoe jij de juiste freelancer vindt voor jouw opdracht?

Vraag hier de gratis JellowPages aan waarin beschreven staat:

  • Waarom hard- en softskills van freelancers belangrijk zijn
  • Wat de trends en ontwikkelingen van het freelancen zijn
  • Hoe belangrijk de inzet van een freelancer is voor jouw organisatie

Als je onze site gebruikt, krijg je cookies van ons. Meer lezen over ons cookiebeleid.