Code geel!

Susan Mulder

Code geel!

5 oktober 2017, Mediahuis en Jellow gaan strategische samenwerking aan.

NAARDEN - Mediahuis en Jellow, het online matchingplatform voor freelancers, hebben een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten. De Belgisch-Nederlandse mediagroep tekent in op een kapitaalsverhoging die de ambitieuze groeiplannen van Jellow in de Nederlandse markt moet gaan versnellen.

Het online platform Jellow waar freelancers en bedrijven elkaar vinden, is sinds 2013 actief in de Nederlandse markt. Bedrijven kunnen er hun freelance-netwerk in kaart brengen en dit vervolgens gaan delen met andere bedrijven. Freelancers kunnen er op hun beurt hun diensten aanbieden. Het resultaat is één groot netwerk van kwalitatief gescreende professionele freelancers binnen de sector van de zakelijke dienstverlening.

Gert Ysebaert, CEO Mediahuis: “De strategische samenwerking met Jellow kadert binnen de verbreding van het huidige Mediahuis-aanbod in de arbeidsmarkt. De positieve trend die deze markt vertoont en de evolutie naar steeds nieuwere samenwerkingsvormen, maken dat Jellow over heel wat groeipotentieel beschikt. Het feit dat Jellow inzet op freelance tewerkstelling maakt dit platform perfect complementair aan ons bestaande aanbod dat zich vandaag toespitst op permanente tewerkstelling.”

Noel Wilson, CEO Jellow: “De samenwerking met Mediahuis onder de vorm van een kapitaalinjectie zal een versnelde groei voor Jellow mogelijk maken. De sterke mediamerken die vandaag reeds deel uitmaken van de Mediahuis-portfolio zullen ook helpen bij het verder uitbouwen van onze merkbekendheid. Bovendien beschikt Mediahuis over heel wat ervaring en expertise binnen zowel de Nederlandse als Belgische arbeidsmarkt en zijn zij dus de perfecte partij om onze groeiambitie te verwezenlijken.”

Jellow maakt het vandaag mogelijk voor bedrijven om op een snelle en veilige manier, kwalitatieve freelancers te vinden en in te huren. Alle profielen worden zorgvuldig gescreend door onafhankelijke experts en vervolgens beoordeeld door bestaande en vroegere opdrachtgevers. Dit maakt Jellow tot een uiterst betrouwbaar platform waarbij freelancers en bedrijven rechtstreeks met elkaar in contact kunnen treden, zonder onnodige tussenpersonen of -bedrijven.

Organisaties als Rijksuniversiteit Groningen, Booking.com, de KNVB en Jumbo Supermarkten, maken vandaag al handig gebruik van de freelance talentpool die Jellow hen biedt. 

Bron: www.jellow.nl

Deel dit bericht
Misschien vind je dit ook interessant?

Compensatie vragen voor een te laag uurtarief, deel 2

Hoeveel (andere) freelancers vragen iets ter compensatie wanneer zij werken voor een te laag uurtarief? En wat voor compensatie is dit dan? Een tijdje geleden vroegen wij freelancers of zij weleens het uurtarief verlaagd hebben voor een opdrachtgever en of zij daarvoor compensatie gevraagd hebben. En wat blijkt, ongeveer 49% van de freelancers werkt niet voor minder dan het aangegeven uurtarief en bijna 12% heeft weleens compensaties gevraagd voor een te laag uurtarief.

Ben jij een inspirerende leider?

Een groeiende en innoverende economie met inspirerende bedrijven vraagt om inspirerende professionals. Maar hoe weet je eigenlijk of jij wel zo inspirerend bent? Of sterker nog, heb jij dit wel in je? Vandaag geef ik antwoord op deze vraag en help ik jou om nog succesvoller te worden in je werk als freelancer!

Als je onze site gebruikt, krijg je cookies van ons. Meer lezen over ons cookiebeleid.