Jellow in de Groninger Internet Courant

Jellow in de Groninger Internet Courant

Jellow en Concept7 slaan handen ineen

Jellow en Concept7 hebben een partnership gesloten. Door de samenwerking hopen ze arbeidsbemiddeling transparanter te maken.

Via Jellow bouwen bedrijven en freelance-professionals samen aan één freelancernetwerk. Bedrijven brengen hun netwerk aan freelancers in kaart en verbinden deze vervolgens met het netwerk van andere bedrijven. Hierdoor wordt er samen gebouwd aan één podium waar goede freelancers centraal staan, aldus Lars Evers van Jellow. ‘Als een bedrijf een tijdelijke opdracht heeft, dan kan deze direct de best beschikbare freelancers benaderen.’

Inmiddels nemen er diverse noordelijke organisaties, waaronder Gasterra, de gemeente Assen en het Alfa College, deel aan Jellow. Ook landelijke partijen als de Jumbo, Océ Canon en ABN AMRO nemen deel en bouwen samen aan dit netwerk.

Om de kwaliteit te waarborgen heeft Concept7 zich verbonden aan Jellow op het gebied ‘UX en Web design’. Ze screenen freelancers en staan garant voor de kwaliteit. Evers is trots op de samenwerking. ‘Door samenwerking met experts als Concept7 kan Jellow de kwaliteit blijven garanderen aan deelnemende bedrijven. Dit onderscheidt ons, samen met het feit dat bedrijfsnetwerken en freelancers actief met elkaar verbonden worden, van alle andere netwerken.’


Meer van dit soort artikelen lezen? Ga naar de website!

Website Groninger Internet Courant

Bron: Groninger Internet Courant

Deel dit bericht
Misschien vind je dit ook interessant?

Een gender loonkloof, terwijl je als freelancer zelf je uurtarief bepaalt?

De Gender Pay Gap houdt sinds de berichtgeving uit Brittannië begin dit jaar ook Nederland bezig. Ik hoor je al denken: “Is dat dan ook het geval bij freelancers?” Dat zou misschien vreemd zijn, omdat je zou denken dat je als freelancer ‘in principe’ het uurtarief zelf bepaalt...“Dan gooi je je uurtarief toch gewoon wat omhoog?”

Uurtje factuurtje?

Jij kan als freelancer kiezen uit verschillende verdienmodellen. De bekendste die gebruikt wordt is het ‘uurtje-factuurtje’ model. Ook bij Jellow wordt dit gebruikt. Dat betekent dat jij betaald krijgt voor de tijd die jij aan een opdracht gewerkt hebt en dat jij dus een uurtarief voor jezelf moet bepalen. Maar hoeveel is jouw kunde eigenlijk waard? Hoe zorg je ervoor dat je enerzijds niet te weinig vraagt voor die diensten die jij levert en anderzijds niet een te hoog uurtarief stelt waardoor opdrachtgevers in plaats van jou met een ander in zee gaan?

Als je onze site gebruikt, krijg je cookies van ons. Meer lezen over ons cookiebeleid.